У цій публікації торкнемось теми вибору спортивного харчування, на що потрібно звертати увагу під час вибору продуктів спортивного харчування, щоб придбати якісний продукт та не купити підробку.

Аналіз асортименту продуктів спортивного харчування, пропонованих провідними виробниками світу на найбільших спеціалізованих виставках та представлених у різноманітних інформаційних виданнях, показує, що кількість цих продуктів весь час збільшується. У зв'язку з цим виникає проблема правильного вибору та придбання продуктів спортивного харчування. Є кілька основних правил, яких необхідно дотримуватися під час купівлі спеціалізованих харчових продуктів для спортсменів.

1. Правило. Кожен раз слід звертати увагу на те, щоб виробник був сертифікований. Асортимент та контроль продукції повинні відповідати вимогам харчового законодавства, та повинні бути наявні всі сертифікати безпеки. Тільки в цьому разі споживач може бути впевнений у тому, що виробництво цих продуктів перебуває під суворим контролем, що вони не містять жодних небажаних чужорідних речовин та будуть корисними для здоров'я. Необхідно уважно оглянути відповідні дані виробника на упакуванні товару та в інформаційних документах.

2. Правило. Дійсно якісні спортивні добавки мають бути випробувані за допомогою не лише наукових досліджень, а й у спортивній практиці. Тільки в цьому разі можна говорити про їхню реальну ефективність, а споживач може бути впевнений у тому, що їхня якість відповідає необхідним стандартам.

Відповідальні фірми-виробники витрачають на практичну перевірку своєї продукції більше часу, ніж на теоретичну, перш ніж представити новий продукт на ринку. У зв'язку з цим під час купування продуктів спортивного харчування необхідно ознайомитися з усіма результатами досліджень цих продуктів на сумісність та вірогідність небажаних побічних дій.

3. Правило. Слід також враховувати, що якість будь-якого товару має свою ціну й високоякісні продукти спортивного харчування в принципі не можуть коштувати надто дешево.

Теоретично є можливість безлічі варіантів поєднання різних продуктів спортивного харчування, однак слід враховувати, що на практиці це не завжди може призвести до бажаного результату, оскільки ті чи інші харчові добавки можуть бути просто несумісними. Тому в деяких випадках необхідно використовувати й інші певні допоміжні речовини. Важливу роль відіграють також різні смакові домішки.

Увага, підробка!

Звісно, кожен споживач хоче придбати кращий товар, але от невдача: очевидно що брендові продукти коштують дорого, а походження товару визначається досить складно.

Компанії що поважають себе, намагаються захистити власну продукцію за допомогою надрукованих голографічних наліпок. Такі наліпки можна зустріти в магазинах, що торгують брендовою продукцією. Порадьтеся з продавцем і подивіться, який вигляд має брендове упакування, щоб згодом придбати саме відповідний продукт.

Один із найпоширеніших способів підробки — наповнення фірмового упаковування іншими дешевшими добавками або добавками невідомого походження. Тому звертайте увагу на стан упаковування. Розкрита й криво заклеєна коробка, дірявий поліетиленовий мішок, ковпачок із фольги, що вільно бовтається, на пляшечці, погано запаяна ампула, сліди голки на пробці — все це свідчить, найімовірніше, про те, що вам намагаються продати фальшивку. А особливо обережними будьте під час першої покупки, якщо ви ще не знаєте, що берете.

Іноді виробники фальсифікованих продуктів імітують упакування авторитетних компаній. Однак у такому разі ви можете запідозрити недобре, якщо вже бачили фірмовий продукт.

Коли етикетка або коробка виконана досить безбарвно, з поганим шрифтом та нечітким малюнком, у вас мають виникнути підозри. Тим, хто непогано знає англійську, варто звернути увагу на написи. Буває так, що назва компанії — виробника підробок відрізняється від назви оригіналу. Наприклад, Twinlab — цілком солідна компанія, а Twinlabs взагалі не існує в природі. Тому переконайтеся, що назву та інші вихідні дані вказано правильно.

Якщо ви чітко дотримуєтеся інструкцій на упаковуванні, а порошок вперто не розчиняється — ви, найімовірніше, купили підробку. Особливо, якщо під час розчинення трапляються якісь тверді грудки та пластівці: або продукт просто неякісний (можливо, занадто старий), або в ньому багато сторонніх домішок.

Важливим показником походження продукту можуть бути штрих-коди. Існують два типи штрих-кодів: восьмизначні EAN-8 та тринадцятизначні EAN-13 (найпоширеніші). У коді EAN-13 перші дві цифри — код країни; наступні п'ять - код компанії-виробника, за ними п'ять цифр (з восьмої по одинадцяту) - код товару, остання — контрольна. Іноді під код країни відводять три цифри, а під код виробника — чотири.

На жаль, штрих-коди також підробляють, часто переносячи з "рідного" упаковання на підроблене. Спосіб перевірки досить простий. Ви складаєте всі цифри, що стоять на парних місцях, отриману суму множите на три. Після цього складаєте всі цифри, що стоять на непарних місцях, та додаєте до результату раніше отриману цифру (сума парних помножена на три). Беремо останню цифру результату й віднімаємо її від 10. Якщо отримана цифра збігається з контрольною — код правильний.

Дещо осторонь стоїть запитання про термін придатності. Вам можуть продати прострочений продукт, тому будьте пильними. Щоб знизити ризик придбання підробки, купуйте добавки в магазинах, що мають солідну репутацію, або в авторизованих розповсюджувачів, котрі мають договір із фірмою.

Яке спортивне харчування обрати?

Сучасний ринок спортивного харчування більш ніж насичений різними продуктами на всі випадки життя. Але важливо не помилитися й обрати якісний продукт, котрий допоможе реалізувати саме ваші потреби.

Обирайте добавки відомих виробників. Загальновідомо, що найкращі добавки виробляються США та Німеччиною. Тому, якщо у вас є можливість, орієнтуйтеся на відомих виробників з цих країн.

Купуйте тільки ті добавки, які широко рекламуються в авторитетних спеціалізованих виданнях про бодибілдинг та фітнес. Річ у тім, що продавці спортивного харчування хочуть на ньому заробити. Це природно й нормально. Проблема в іншому: не всі продавці на ринку пропонують якісні продукти, які дійсно працюють. Вони самі про це прекрасно знають, тому активно й не просувають та не рекламують свою дешеву продукцію. Основні споживачі такої продукції — це недосвідчені молоді люди, які ще не думають й не дбають про своє здоров'я.

Коментарі (0)
No login
Увійдіть або зареєструйтеся, щоб залишити свій коментар